Omega tre är det bästa som finns.

Jag sitter och försöker lösa lite mer om Omega-3 eftersom
min sista burk börjar ta slut och det blir dags för ny.
Jag tar ca en och en halv maxdos om dagen och det gör sån otrolig skillnad.
Vågar knappt tänka på hur underbart det måste vara för de som inte är 
välsignade med en sån hysteriskt energikrävande hjärna som jag är (.. -.-).


Och på tal om hälsa så fick jag en fråga om kollagen verkligen är så
hysteri-berättigat(?)
, något jag själv även undrat innan jag provade.
Och ja det vill jag verkligen säga att det är, jag såg en betydligt stor
skillnad på min hy bara på några få dagar, den ser piggare och fräschare ut.
Den gör verkligen det, tänk om man bara kunde lära sig dricka vatten också.
Men man kan ju inte få allt.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Åh, där ser man. :) Får testa det någon gång då. ^^



Och ja, synd på pockyn... TAT

Men någon gång ibland är det nog ok. ^^

2010-02-27 @ 22:47:13
URL: http://yamada.blogg.se/
Postat av: Lisse

yay!!! Det är minst sagt en sak du kommer få skeppa över till stockholm när jag kommer, saknar de.. vill ju ha baby doll hy.. dah!! och du EKERÖ kyrka jag gråter.. det kommer bli så braaaaa!!

2010-02-28 @ 13:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0