Mitt absoluta favoritband är Penicillin

Jag är fortfarande lite inne i musik postandet så jag tänkte
fortsätta med det, mina absoluta favorit band tänkte jag posta!
Jag är ett stooort jrock fan, det är sanningen!
Därför har jag ganska dålig pejl på japanska jpop band för
jrock är det allra bästa som finns.


Penicillin - Romance (1998)

Mitt favoritband heter Penicillin och jag har fortfarande en
såndär fjortiscrush på sångaren Hakuei som är så sjukt ball.
Jag har haft alla hårfrisyrer som han någonsin haft förutom
när han hade flätat hår (rasta flätor är inte min grej).


Penicillin - Aurora (2007)

Hakuei till vänster och jag till höger när jag var 17, haha.
Vad man hittar på.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja, mitt liv flyter på rätt bra med vovve. Men jag har ju haft sambo ett tag nu också. 2 år kankse? Men har INTE bidragit till ansvar och rutiner för mig kan jag säga :P hahaha Men med Lei Lei så har alltid blivit bättre. Nu är Lei Lei extra bra att ha eftersom jag är ensam ganska mycket nu. Jag fick sparken förra veckan så jag har inte direkt något att hitta på om dagarna. Deprimerande. =/ Jag vill vara en sån där perfekt hemmafru. Desperate housewife liksom. Jag lagar god mat, bakar och diskar och städar. Men när jag väl glömmer eller tappar lusten. Så blir det ett bombnedslag. SOm nu t.e.x. Jag msåte städa idag....



Oooooh, jag ska sååå fika med dig i tokyo jaa ;D hahaha Du får bli min guide isåfall eftersom min kompis inte lär kunna området sådär jättebra endå. hahaha Looking forward to pixs from the wedding :D yeay! Bröllop is awesome Iiiiih!!!

2010-02-21 @ 11:18:16
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: Stina

Hejsan!! :D



Jag är med i en fototävling som finalist.

Gå in på denna länk här nedanför och rösta på bidrag ett är du gullig!



Länk: http://mkarlstrom.blogg.se/2010/february/utkast-feb-21-2010.html



Tacksam för hjälpen :)

Puss! <3 // Stina - http://guchie.blogg.se

2010-02-21 @ 15:12:14
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: Martin

Hmm undrar hur många år sen jag hörde dig lyssna på pencillin - romance första gången^^

2010-02-26 @ 16:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0