Kyoto Bröllopet i stort sett klart!





I helgen var det Kyoto igen då vi behövde ordna lite inför bröllopet på plats eftersom inbjudningarna
måste skickas ut nu i mitten av februari så alla kan planera in!
Vi gick även och åt lunch med Yujis föräldrar på den restaurang Yuji förestlagit att vi kunde ha bröllopet
på då vi verkligen inte kunde hitta något hotell eller liknande i Kyoto som jag tyckte var 100%...

Och jag älskade restaurangen!
Det var precis det som jag ville ha, en liten restaurang så att alla får plats men utan en massa tomma
stolar, inredd med en liten bar yta och framför allt ordentlig mat istället för potioner man behöver lupp för att se.
Äntligen är det fixat, vi har båda stressat lite över just att alla detaljer var i stort sett klara förutom..
vart vi skulle ha hela bröllopet.. det blir alltså ingen kyrka eller liknande i Kyoto bröllopet.

Jag har nu mailat bilder på ungefär den buketten jag vill ha till Yujis mamma som hjälper
mig med att gå till floristen med all blomminformation!



Jag har haft jätteproblem med bloggesse och mina webbläsare.
Jag har nu fått installera IE 8 bara för att kunna uppdatera bloggen ordentligt.
Det har inte alls gått med Firefox, Opera eller Google Chrome.. kan det bara vara
jag som har det här problemet?







Kommentarer
Postat av: Stina

Va mysigt de låter! :D Längtas tills det är dax för mig och gifta mig ^^



Congratz i förväg ^^ Hihi :D <3

2010-02-03 @ 16:56:15
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag längtar tills vi får se bröllopsbilder, och dig i din klänning. :D

2010-02-04 @ 08:19:01
URL: http://pandoransbox.blogspot.com
Postat av: Kusin

Kyoto är staden med de gamla vackra templerna va? Hade redovisningen idag så du behöver inte skicka bilder. Tack för all hjälp!:)Ser fram emot bröllopet

2010-02-04 @ 15:41:43
URL: http://www.nogg.se/CeciliaC

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0