Kalle Anka är en nobody i Japan..

Nu är första lärsåret slut och när jag börjar igen i 
april kommer jag vara andra års elev!

Igår kväll satt jag med min KoroKoro Comics och skratta så jag nästan grät
på köksgolvet medan Yuji lagade mat och när jag skrattade som mest så påpekade
Yuji att det var bra att jag har så roligt men KoroKoro är ju för lågstadie elever...

Saker man inte alls trodde skulle spela någon roll spelar
rätt stor roll när man flyttar såhär tvärs över jorden, t ex att
våra barndomshjältar och Japans barndomshjältar är helt olika såklart.
Doraemon och Anpanman är två exempel som man måste känna till!

Kommentarer
Postat av: becka

Jag va me rädd att jag skulle få Barbie :P men så blev de inte, många saker man har, men inte använder...



Jag tror faktiskt att båda sakerna finns i sverige, har för mej att jag såg reklam för sånna trosskydd för ett tag sen.....



De e kul att tar upp saker från japan :D kvittar lite vad det e :P ( länge sen man såg någon videoblogg ;P )

2010-02-22 @ 17:06:47
URL: http://www.gepzy.livejornal.com
Postat av: Panda

Vad roligt att du fått upp en ny design. Gillar den starkt ^^



Kram från Panda

2010-02-23 @ 09:05:12
URL: http://lifethatslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0