Japan är helt otroligt .. rent materialistiskt (tjejigt).

Det här blir ett väldigt tjejigt inlägg.
Japan är ett helt fantastiskt land bara på den materialistiska
biten, här finns allt och allt som faktiskt fungerar.
Jag känner att det är min skyldighet som medkvinna att
informera om de senaste superprodukter jag upptäckt.



Shiseido Ag+ deo utan parfym är het otrolig.
Tänk er en deo som inte bara är en lukt för att maskera
en annan utan faktiskt tar bort lukten.. helt.


Jag upptäckte att den vita förpackningen för Sara Li e (finns
en svart också!) innebar att tros skydden har en diskret touch
av parfym som verkligen ger en fräsch känsla.
Hade aldrig ens tänkt på det själv vilken skillnad det gör!

Kommentarer
Postat av: becka

du har inga exempel på några "udda"-finns-bara-i-japan-grejjer? :D

2010-02-22 @ 15:30:19
URL: http://www.gepzy.livejornal.com
Postat av: Helena

Älskar troskydd med pafym, I sverige finns bara 1 och den stinker mer än doftar!

2010-02-24 @ 19:23:29
URL: http://www.pieceofpaper.se/blogg
Postat av: Kentox

Yukari använder alltig dom där Ag+ fast i wipes.

Jag har testat dom en gång när hon har gett dom för jag har svettats!

och då kommer jag till poängen som du utlämna!

det känns typ som att tvätta sig med asol-sprit!!

blir sjukt kall! visst att ingen lukt finns kvar . men det finns skönare sätt!

2010-02-26 @ 11:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0