Vann Nemui Pikachu tävling!



Jag har varit två dagar i rad på Pokemon Center! Igår kväll var jag där med T och lille V och tittade! Det blev lite handlat och det hjälpte jag till att hämta upp idag. Med kvittot fick jag vara med i deras lotteri kampanj där man snurrade på ett hjul och olika kulor i olika färger kommer ut (typiskt japanskt lotteri). Jag fick 4 gula och en rosa, den rosa visade sig vara toppvinsten! Det var en goodie bag från Nemuri Pikachu kollektionen som precis har gått ut. Dom som följt mig ett tag har nog sett att jag har bl a sovande Pichu och den stora lunchlådan. 

Den var en sån tur för jag vinner verkligen så sällan! Känns som ett tur år, både videofyme tävlingen och sen nu det här!



Innuti fanns ett sittunderlag för två (som man bl a använder på hanami), en liten Pikachu, en mugg, en stor våtservett dispenser och en sovande Pikachu som är ett samlar objekt. Jag vet fortfarande inte om jag ens vill öppna den, asken är fin så den skulle passa bra som den är på hyllan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0