TV!

Jag har suttit som ett nervöst nerv vrak med blöt tvätt i knät och tittat på sista avsnittet av Bartenderskolan. Jag har aldrig intresserat mig för program av Big Brother sorten men på senare tid så har jag blivit helt förtjust och satt som fastklistrad framför Kungarna av Tylösand. Sverige har väldigt rolig TV tycker jag, det går inte alls att jämföra Sverige med Japan när det gäller TV men det tror jag många vet om redan.

Nuförtiden kan jag se på japansk TV och tycka om det men det är ganska nytt, jag har verkligen inte kunnat känna att det varit bra innan. Det bästa med japansk TV enligt mig är att precis som med allting annat är det ganska hysteriskt så dom kan ha riktigt roliga och intressanta program om brott, familj, affärskedjor, allt runt omkring en. Något jag inte bryr mig speciellt mycket om är deras halvkonstiga tv quiz shower med kändisgäster och konstiga hinderbanor. Men så gillade jag inte svensk Stadskampen heller.
Svensk TV som jag följer är:

Lyxfällan
Byggfällan
Kvinnors hemliga liv
Bartenderskolan (slut)
Efterlyst
Arga Snickaren
Unga Mödrar

Ibland tittar jag på Hollywoond fruar för att Maria Montazami är så himla underbar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah Maria Montazami är underbar!! såg du senaste avsnittet? :P "Hellre mindre och bättre än bättre och sämre"....what?!

2010-12-08 @ 18:46:21
URL: http://johannabergvall.blogg.se/
Postat av: Carolin

Jag kollar också Byggfällan, Lyxfällan, Arga Snickaren och Unga Mödrar. Vill se Efterlyst men jag har blivit så dålig på att komma ihåg när programmen går så ibland missar jag flera avsnitt av alla programmen medans jag ibland ser varje avsnitt. Men det blir så när man ibland har jobb eller gör annat som gör att man inte kan kolla på programmen så då glömmer man bort tiderna och dargarna de går. Vill även följa Desperate housewives och Grey´s Anatomy men de har jag missat säsonger av så jag ska nog köpa hem de istället och kolla om från början :P Hatar att missa och sen inte fatta något alls om vad som händer i serierna :(

2010-12-08 @ 20:54:21
URL: http://carowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0