Nu börjar det hända något!

Så här ser dagens middag ut! Det blir mumspizza för mig som är ensam hemma för Yuji ska ut med jobbet. Jag ber om ursäkt att det blivit och kommer bli lite gles med inlägg de närmaste dagarna för nu har mina biverkningar från ADD medicinen slagit ner som en bomb och det är väldigt svårt för mig att blogga. Dom började igår kväll efter att medicinen började gå ur och har hållit på hela dagen idag.



Biverkningarna som jag har är att hjärnan helt har kloggat igen. Jag kan inte tänka, planera, strukutera, fatta beslut, något alls. Den är helt igen stängd. Jag får knappt ur mig hela meningar och nu när det var dags för middag så fick jag ringa upp Pizza Hut istället för att lägga en online order. Hemsidan var bara ett kludder.
Nummer två är att hela kroppen beter sig som att jag har konstant ångest, jag skakar och ja det känns som en konstant panik ångest attack ungefär. Det går att lindra genom att se till att mitt blodsocker är på en jämn nivå och att andas om det blir lite mycket.

Men jag mår annars bra. Förstår att det låter lite hemskt det jag beskrivit men jag känner ingen ångest, jag är inte ledsen, jag mår inte dåligt. Jag är mitt normala glada jag, bara lite trög, haha.
Det är nog svårt att orka igenom det här biverkningarna med jobb och/eller skola så det känns skönt att jag är sjukskriven just nu så jag bara kan sitta hemma och dumstirra tills det går över, för det gör det!

Det känns spännande nu! Det är nu det börjar på riktigt, kroppen ställer om sig och ska samarbeta med hjälpen den får.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det låter inget vidare :/ But it's all for the best som man brukar säga

2010-12-08 @ 13:14:20
Postat av: Annicat

Usch det låter inte det minsta kul men som du säger blir det säkert bättre efter ett tag:)

2010-12-08 @ 13:54:19
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: AGNES

Uschdå. Hoppas det blir bra snart~!



Om det kan liva upp dig lite så kan jag berätta att jag drömde om dig inatt xD Hmm... Kanske läser din blogg förmycket nuförtiden, ehe.

Iallafall så satt du, Yuji och Bill från Tokio Hotel i en typ grå soffa i ett höghus, så skulle ni provsmaka godis jag hade i en skål så ni skickade runt den och åt... Lite halvskumt sådär. Läskigt att jag kom ihåg den så väl bara, brukar glömma drömmar jättefort. KRAM

2010-12-08 @ 16:52:01
URL: http://jellyfishu.blogg.se/
Postat av: elin

げんきになってね!

2010-12-08 @ 18:16:15
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: jack

ok tack

2010-12-08 @ 18:27:46
URL: http://themusikboy.blogg.se/
Postat av: david

är det ritalin du tar/ska ta?

2010-12-09 @ 00:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0