TV såpa nostalgi på hög nivå!



Jag började faktiskt nästan böla. Det går ju äntligen att få tag på Tre Kronor nu, efter år av ingenting, inga DVDer, inge VHS. Absolut ingenting. Vilken nostalgi.. jag är född 87 så jag var väl i runt 8, 9, 10 års åldern när jag såg. Efter det såg jag även Vänner och Fiender och Vita Lögner.







Det är ändå rätt speciella serier vi har haft i Sverige tycker jag. Hur mäktigt var inte slutet i Tre Kronor egentligen? Alla riktningar som dessa serier tagit med alla händelser, det är ingen småpotatis i mina ögon i alla fall. Inte konstigt att man var så fast!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Äntligen någon annan som minns den SVENSKA serien "Vänner"! :D

2010-12-11 @ 10:02:21
URL: http://pigment.blogg.se/
Postat av: Livmoderskeppet

Har laddat hem tre kronor ett tag nu. Hade paus efter säsong fem! Fanns i dålig kvalitet ett tag, men tar kanske längre att ta ner där? Vet inte hur det funkar så bra. Har kommit till Pamela-avsnitten nu:) Men åh, Bimbo var helt sorgset. Jag grät! otäckast det när Lisen ljuger!

2010-12-20 @ 07:13:25
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0