Labi (Yamada Denki) julklappshandel!



Jag har varit på Labi en snabbis nu på kvällen för att plocka upp julklappar till Yuji, det var dags att göra det. Jag är fortfarande riktigt krasslig men det ligger precis här i Shinagawa så det gick ändå bra. Jag hittade precis det jag hade i tankarna och känner mig nöjd! Dock är jag lite febertrög och tycker synd om den stackars personalen som fick ta sig an mig när jag stod där bland alla batterier och försökte få lite koll på vad som var vad.



Nu är också den bästa tiden att köpa elektro prylar när allt nytt ska komma in, det här årets tv apparater stod i långa rader och bara väntade på att någon skulle köpa dom för upp till halva priset för stora 40 tummare med HD och gud vet vad. Jag är lite sugen, den vi har nu är ganska liten men vet inte riktigt hur det skulle bli med en större. Vi sitter så nära TVn att den inte kan vara för stor heller och det vi verkligen gillar med den vi har nu är att det är en datorskärm (men med alla funktioner som en TV har).

Kommentarer
Postat av: Andie

sv: Jag försökte göra en egen DSbox, men min kamera är så dålig, så den kan inte filma en skärm ;) haha!



Det är bara bra med mig :) Lite stressad med skoluppgifter som ska in innan jul och så. Sj då? :)

2010-12-19 @ 15:20:07
URL: http://andiiex.blogg.se/
Postat av: Andie

sv: En Casio Exilim någonting från typ 2 år tillbaka :o Men är jätte dålig för att filma skärmar, men annars är den jätte bra :)

2010-12-19 @ 16:14:06
URL: http://andiiex.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin blogg! Jag flyttar också till Japan i vår och tänkte starta en blogg. Kan dock inget om design. har du gjort din header själv? :) eller anlitade du någon?

Tacksam för svar! :)

2010-12-19 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0