Julskinkan har kommit!

Idag kom skinkan! Två dagar tidigare än jag räknat med!
Yamato killen ringde mig redan på förmiddagen, då stod han nedanför och undrade om jag var beredd att ta emot den eftersom det är en kylvara och jag skulle betala i dörren. Jag stod mitt uppe i allt, på väg att gå ut genom dörren så jag bad honom komma tillbaka senare om det gick. Dom är helt toppen, japansk deliery service över huvudtaget är suverän! Han var tillbaka vid 7 och lämnade våran julgris!





1kg riktig julskinka. Det var nog det sista på listan som behövdes inför jul!
I matväg alltså.

Kommentarer
Postat av: aidaj

firar japanerna ny år också?? =)

2010-12-22 @ 15:30:28
URL: http://flowerrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0