GOD JUL!

Vi har haft en sån otroligt fin jul och det hoppas jag ni alla i Sverige haft också! Det är verkligen en stor viktig del för mig hos svensk känner jag och nog det ända som jag håller hårt i och verkligen kämpar för varje år. Resten har inte alls varit speciellt svårt att släppa taget om men just julen är väldigt viktig. Jag håller mig också väldigt sysselsatt för att inte sätta mig ner och storböla så fort jag hör "Julen är här" spelas ;D

Debbie, Sara och Sebastian kom över på jul firande som drog igång klockan 3 med Kalle Anka och sen var det bara mat, mat, mat med lite Svensson Svensson, Tomten är far till alla barnen, störda youtube klipp blandat med tv-spel! Superkväll! :D









Trots att jag tycker vi alla var framme och försökte med kameror och mobiltelefoner så blev det knappt några bilder, det är riktigt typiskt.

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Det ser jättefint ut allting, kul att du håller fast vid jultraditionen :-)

God fortsättning!

2010-12-26 @ 09:06:06
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Debbie

Det var så fint och roligt. ^^ Du är så duktigt!

2010-12-26 @ 11:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0