Andra Advent!



Glad andra advent på er i Sverige! Det går ju lite snabbare för oss här men advent är det! Tiden går så otroligt fort, känns som att luckorna bara flyger upp på kalendern, varför gick det aldrig så fort när man var liten?

Jag har verkligen inget vettigt att skriva om våran söndag, inte lördag heller egentligen. Vi har båda suttit helt insjunkna i Fallout3 (Yuji har fastnat han med) och att höra en detaljerad dagbok om våra Fallout äventyr är nog lika intressant som att läsa om en bakåtvänd stol.

Men! Vid 5 tiden kilade jag iväg till kontoret och prövade min nya uniform som kommit, den satt perfekt äntligen. Jag fyllde även i mitt schema för två veckor och förhoppningsvis kan jag börja jobba nästa helg. På hemvägen passade jag på att köpa arbetsskor, hittade ett bar billiga och bra på Seiyu så det kan inte bli bättre. Det är så underbart att ha lite koll och struktur för första gången någonsin.. även om det än så länge bara är kanske 4 timmar om dagen!

Kommentarer
Postat av: Emi

Måste baka pepparkakor och lussekatter nu när jag ser det här! :(

2010-12-05 @ 16:33:00
URL: http://emerie.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag älskar verkligen din blogg :D äntligen en blogg som har allt ;)



2010-12-05 @ 18:42:35
Postat av: elin

Haha om jag inte läst detta hade jag glömt att det är andra advent!! Som sagt, tiden går snabbt...

2010-12-05 @ 23:04:54
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh, har du ugn eller använder du ugnsfunktionen på mikron? (har inte vågat mig på den än)...

2010-12-14 @ 13:20:50
URL: http://www.superliminal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0