Äntligen hittat en kökshylla :) !



Det var ju ett tag sen jag hade lite bilder på här hemma, det ändras så mycket hela tiden
såhär i början när man möblerar om och fixar och trixar om speciellt eftersom vi bodde så litet
innan och nu kommer på saker konstant som vi behöver ha och faktiskt kan ha.

Nästa projekt som också blir en present från mina fina vänner och familj från svenska bröllopet
blir en ny kökshylla till våran fina ugn (det kommer ordentliga bilder på den!).
Just nu står allt på en ostadig ful 200 kronors hylla från Ikea men jag har äntligen hittat en hylla
som jag bara ville ha direkten och det bästa var att den fanns även på Nitori som är som japanska IKEA
dvs halva priset från den jag såg på Ito Yokado (som låg på runt 6 000 kr x.x).


Modellen till vänster är det som jag vill ha, den har både plats för ugnen och för riskokaren (den hyllan är
utdragbar.. det är bara the dream, haha) sen en massa plats för alla våra kryddor och grejer som just
nu bara rinner över kanterna i lådorna dom ligger i.
Hoppas det blir av snart, kan knappt vänta!



Sist, det roligaste klippet jag sett på länge, tyvärr utan engelsk text så för dom som förstår och
inte vill ha spoilers sluta läs nu!

Det är ett program där dom lär ut olika tekniker för olika saker, just detta avsnitt var hur
man väcker sin man/pojkvän när dom bara ligger och sover och det görs med en magisk
mening.. meningen visar sig vara "Jag läste SMS:et.. (mobil email)"
.

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHHA XD XD det var verkligen en bra teknik...



Vad fint hus ni har!



Kul att du uppdaterar så mkt nu!

2010-08-23 @ 21:46:24
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: Miriam

Känns som den utländske maken borde hamnat i trubbel efter det där.. XD

2010-08-24 @ 12:23:03
URL: http://yamada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0