Barnkalas och VARMT



Idag har vi varit på Misshas födelsedags kalas och umgåtts med en massa vänner på en och samma gång.
Det var jättemysigt så synd bara att jag fortfarande är jetlaggad och var tvungen att gå hem sådär vid 4 tiden.
Jag träffade även nya vänner, eller vänner som jag känner från Facebook men inte har kommit till att
träffa ännu, de flesta hade även sina män med sig så det var jättekul.

Imorgon är det måndag redan och det är mindre än två veckor tills skolan börjar igen, puuh är inte sugen alls,
hade gärna haft några veckor till ledigt och bara gå och pyssla och ta det lugnt hemma.
Jag har lite saker som måste göras innan skolan drar igång och all fritid bara sugs ur en, som att åka till City
Hall och förnya mitt alien registration card och lämna in mitt Wii på lagning (den vill inte starta : ( ! ).

Men nu ska jag måla naglarna innan jag somnar (usch för jetlag!) jag har riktat fläktarna på mitt specialvis
så att dom blåser in den nedkylda luften från vardagsrummet (där ACn är) in hit i sovrummet men för säker-
hets skull satte jag ACn och mellan fläkten på 1h timer så dom inte står på och drar el hela natten, tror jag 
kommer ha somnat inom den närmaste timmen.

Kommentarer
Postat av: Elin

vad mysig bild! :D Barnkalas är alltid kul.



2010-08-22 @ 18:50:06
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0