Äntligen hemma i Tokyo!!



I morse vaknade jag halv 5 av jetlag, då hade jag bara sovit runt 2.5 timmar.
Sen sprang jag runt helt hysteriskt tills klockan 12 och gjorde en massa hushållssysslor.
Det är så myysigt att vara hemma, gud va jag saknat mitt hem!

Jag gjorde curry rice till lunch och sen på eftermiddagen sprang jag en massa ärenden.
JAG HAR OCKSÅ BOKAT POKEMON... BLACK!
Jag valde i stundens hetta, medan jag stod i kön med båda fodralen, jag valde black helt baserat
på att jag tyckte den Pokemonen på omslaget hade coolast namn och såg coolast ut.. hah!



Och när Yuji kom hem från jobbet åt vi bläckfisk med ris och miso sen åkte vi till Akiba för
att köpa nya mobiltelefoner, det tog över 2 timmar att fixa och dona med papper för oss båda.
Jag är helnöjd med Toshibas Dynapocket, trots att internet strular på den.
Vi har helt sagt upp pakehoudai och imode (internet kort och gott) och istället kommer vi använda
pocket wifi båda två till mobilerna och också våra datorer, Nintendo DS, ipod, och så vidare.

Man ska bara få det och fungera också men så är det ju med wireless, det vill alltid jävlas lite först.

Imorgon är det dags för födelsedagskalas, min kompis dotter fyller 1 år så jag och Yuji ska dit.
Sam och Sophie kommer också och det ska bli såå roligt, vi har alla gått och sett fram emot
Misshas födelsedag när vi alla ska träffas på en gång med gubbar och barn och hela faderullan!

Nej nu ska jag se om jag kan sova.. tvivlar på det :S

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej på dig!! Skönt att du trivs så bra där hemma. Jag tänkte höra om du kan maila mig Jennifers blogg adress. My ville titta där också, ja jag med såklart...............;O) Godnatten!!

2010-08-22 @ 00:05:13
Postat av: Anonym

Welcome home! Hahah. :]

2010-08-22 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0