Random post



Igår var det fart och fläng hela dagen, till frukost åt vi ramen på en shop i närheten där vi bor
som Yujis sempai så gärna velat testa och det var inte dåligt alls speciellt inte när man får service ris.
Ramen är annars oavsett vart man käkar, världens bästa dagen efter mat.



På vägen hem, vid runt sådär 2 tiden på natten så smet vi in på Donki Hote som fortfarande har öppet.
Jag greppade dag i första nagel torkaren jag såg som hade UV lampa och jag är supernöjd.
Jag var lite orolig om 9 watt skulle vara nog men för att bara torka nagellack så fungerar det jättebra.
Nu slipper jag ha halv sabbade naglar för att jag inte orkar sitta stilla i flera timmar.
Den har även plats för båda händerna och det är ju guld!



Jag bestämde mig också igår för att sy kuddar till sängen av tyget som blev över från de nya gardinerna
istället för att köpa andra kuddar (som ligger på tja 300 kr styck) som inte går i samma som rummet.
Så jag köpte två kuddar på 100 yens shoppen (för 210 yen men iaf) som bara får fylla ut under.
Jag tyckte jag var smart, men vi får se vad jag tycker efter att kuddarna är klara.



Jag har äntligen tagit mig tiden att slå in alla poäng som jag sparat ihop (via korkar
från alla drycker som Coca Cola säljer) och sammanlagt har jag nu 81 poäng!
Yippie!
Man kan vinna allt möjligt från beach sandals till en dag för 4 på Disney Sea.
Än vet jag inte riktigt vilken challenge jag ska gå efter.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Om jag var du hade jag valt Disney Sea! Skulle gärna leka i Ariels del igen!

2010-08-29 @ 14:01:08
URL: http://pandoransbox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0