LIte mer bröllops bilder och ankungar!

Min mammas ankbäbisar är så himla fina!
Dom föddes under vårat bröllop den 8 augusti och nu simmar dom så fint så i diskhoven!



Jag har haft två skitdagar rent utsagt, min ADD har varit helt ur kontroll.
Ni vet dom dagarna man fått 3 timmars sömn efter att man varit ute och festat och sen ska
upp till jobbet eller skolan direkt dagen efter?
Så känns min ADD hela tiden, oavsett hur mycket eller lite jag sover och sånna två hemska dagar
har jag haft oavsett hur mycket Omega-3 jag ploppat i mig, men tyvärr är det bara så : (.



Lite mer bilder från bröllopet ploppar upp, nu från Lisses kamera (massa fina bilder!)
Där man också ser hur fin min nya hårfärg är, det kommer svida i hjärtat när det ska färgas om.



Och vår total cool limousine som kom och plockade upp oss och körde oss till hotellet.
Egentligen var det inte meningen att vi skulle åka limo men när jag snubblade över en
ad på blocket om det så bara ville jag ha det, när förutom på sitt bröllop ska man få åka limo?
Yuji hade dessutom aldrig ens sett en i verkligheten så han tyckte det var riktigt kul att få åka.


Kommentarer
Postat av: Elin

söta ankor!

2010-08-18 @ 12:21:32
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: Debbie

Fina bröllopsbilder. :) Hur fick ni tag på ankungar egentligen? ^^

(Basse hälsar)

2010-08-20 @ 06:42:26
Postat av: johnny

nice blogg! lägg gärna till mig på bloglovin för det tänkte jag göra med dig ;)

2010-08-20 @ 12:11:15
URL: http://johnnyponken.blogg.se/
Postat av: Cassie

jättefina bilder vännen :):)

2010-09-24 @ 16:37:22
URL: http://mamiichau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0