Det slutar aldrig!

Puh, idag har varit ännu en såndär dag fylld med massa ärenden.
Det är helt otroligt hur mycket pengar som helt plötsligt börjar gå när man bli
vuxen, hur mycket skit man kan ständigt komma på att man behöver köpa.

Men idag var jag tvungen att åka till Shinjuku för att kontrollera en räkning jag fått
från Shinagawa efter att jag i vanlig ordning varit hos min läkare.
Eftersom jag var folkbokförd just den tiden i Shinjuku så ville naturligtvis inte Shinagawa
betala för det så då får man bara hålla tummarna och hoppas att Shinjuku ville det.
Det ville dom naturligtvis inte, så nu har jag lärt mig det, när man flyttar så ändras inte
försäkringen automatisk utan det måste man göra själv.



Ikväll blev det okonomiyaki till middag för jag var så sugen.
Och mitt prat hade smittat av sig på Yuji så han var minst lika exalterad.
Jag gjorde yakisoba med svamp, isbergssallad och grön paprika också för det
tycker jag man äter till okonomiyaki.. yakisoba alltså, topping får man ju göra som man vill!

Sen dess har Yuji suttit och jobbat medan jag har ignorerat hans skjortor som egentligen
behövs strykas och impuls sökt 10 jobb på McDonalds?
Man kanske ska gå och sova istället.

Kommentarer
Postat av: Miriam

alla impulssöker vi 10 jobb McDonalds ibland.. Eller?!XD

Ser mumsigt ut. ^^

2010-08-30 @ 17:38:37
URL: http://yamada.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh, gott det där ser ut och vara :>



Jag brukade tvätta bort limmet, limmet blev som gummi när det torkade. Så när jag skulle tvätta bort limmet så gick lösögonfransen av på mitten... Blev lite less då faktiskt, men får väl vårda dom bättre nästa gång! :)

2010-08-30 @ 17:53:52
URL: http://emmasreflection.blogspot.com
Postat av: Nijin

Åh! Haku det vore underbart om man kunde få något resept på detta :D även om du har några roliga Ramen resept liggandes :D kommer nog bli en del sådant när jag flyttar så om du har tid nån dag och vet några roliga nudel resept får du gärna skicka! Nom nom nu blev jag hungrig också >.< Dret!

2010-08-31 @ 01:47:25
Postat av: Miriam

Sv: Jag sökte jobbet som Miss Chiquita Banana en gång!;D Fast tyvärr fick jag det inte. D:

2010-08-31 @ 11:22:47
URL: http://yamada.blogg.se/
Postat av: Kaj

Hittade till din blogg idag och nu sitter jag och sträckläser den :)

2010-09-07 @ 21:39:53
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0