Dekorationer och Beijing



Sen igår har det bara varit dekorationer som gäller.
Mamma har skrivit så många bordsplanerings kort att jag tycker synd om henne.
Men dom blir jättefina och jag har smyckat bokstäverna som jag inte kunde låta bli och köpa.



Jag hittade lite bilder från när jag mellan landade i Beijing.
När jag skulle köpa Cola så hade det bara kanji skrivet på sig så jag gick fram i kassan och
frågade om det verkligen var cola, då gav hon mig en dum blick och snurrade på flaskan
där det stod skrivet med bokstäver.. det såg ju inte jag!


Kommentarer
Postat av: yaam

Hej! Din nya bloggdesign är jättefin och megacool men hur kan man kolla bakåt i bloggen? Flera månader bak alltså. Förut fanns de ju ett arkiv på sidan!

2010-08-04 @ 23:33:27
Postat av: Elin

Hahaha det där med colan låter som något jag skulle göra med... XD hahaha man blir lätt dumförklarad...

2010-08-05 @ 06:49:20
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: Jennie

Halloj!! Ser verkligen frame mot söndag. Såg bokstäverna. Y och M blit också MY så var är de köpta?

2010-08-05 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0