Det får bli video imorgon!

Jag hade egentligen tänkt att lägga upp en video på när
jag öppnar min Pokemon Gift box (som äntligen kommit!)
men jag har haft något skumt strul med mjukvaran till mina videos
så det får bli imorgon istället när det blivit ljus dag igen!



Imorgon ska jag gå igenom allt och se till att vi inte glömt något till
på fredag då det är dags att åka till City Hall och registrera vårat äktenskap.
Det måste nog vara den mest oromantiska delen av det hela, med alla papper
och pass och underskrifter så känns det som rena affärsdealen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får ett underbart bröllop och äktenskap!

おめでとう!

2010-04-08 @ 08:42:24
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0