Flyttade och klara för idag! Förlåt för inga bilder x.x

Nu har vi hållit på och flytta HELA dagen och är äntligen klara för
idag, gamla lägenheten är fortfarande inte helt tömd men det är helt
enligt planerna och imorgon blir det hyrbil och flyttning av mina saker från
storage rummet, sakerna här och sen masshopping på IKEA.

Vi har varit i Akihabara och köpt gastable (spis alltså) och lampor till sovrum
plus vardagsrum för dom är helt kolsvarta nu när det är mörkt ute.
Det tog väldigt lång tid för oss att välja vilka två lampor på tomma magar
och trötta huvuden, det finns så sjukt mycket att välja mellan nu att vi båda
bara önskade att personalen kunde haja hur vi brottades med besluten och bara
sa åt oss vad som var smidigast och bäst men icke.

Jag har tagit både bilder och spelat in video på nya stället med glömde självklart
kameran nu när vi gick över hit (lägenheterna ligger ca 15 sekunder ifrån varandra
det känns rätt mäktigt att ha två stycken, haha) så jag kan inte ladda upp något just nu.

I nya lägenheten kommer det dröja innan vi får internet då jag var alldeles för
kräsen och Yuji helt höll med mig så det blir att dra nytt internet.
Tack och lov att jag har skola nu och att vi snart ska iväg och fixa inför bröllopet som
är om en vecka (!!!!) för jag har sån otrolig internet abstinens.
Jag borde egentligen söka hjälp för det.

Kommentarer
Postat av: DesignFlower [Foto & Design]

Så himla cool blogg du har! Skrev du att du borde i Japan? Är det spännande där? :D

2010-04-25 @ 19:04:53
URL: http://designflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0