Fått nya schemat nu när jag är sempai!



Idag var jag i skolan tidigt och gjorde ny skol legitimation och hämtade upp mitt nya
schema över vårterminen... jag gillar schemat då jag nu betat av alla skitklasser som
i mina ögon varit helt meningslösa (som Communication Skill Up, ugh) så de lektioner
jag har är endast programmering bortsett från japanskan på måndagar men det känns
ändå lite när det är så stora luckor i schemat men ändå blir schemalagd på lördagar.

Från morgon till halv 5 på eftermiddagen varje lördag har vi mobilspels programmering,
haha och jag som sagt att jag blir mobilspelsprogrammerare över min döda kropp!
Det ska nog bli bra.

Något jag är sjukt stolt över som jag redan börjat malla runt med dock är
att jag nu när jag blir andra års elev också blir SEMPAI : D !

Kommentarer
Postat av: liisa - the awesome one

jävlar, håller det på ända till 20 i 8 :o

2010-09-25 @ 00:19:24
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0