Ash hair color


Jag insag att nar jag berattade om min dromharfarg sa ar inte "ASH"
kanske sa latt for vasterlanningar att tanka sig, den fargen ar inte sa speciellt
vanlig i Sverige t ex och ingen frisor har haft den att erbjuda nar jag varit
pa besok, dock finns bade dark ash och blonde ash som ar blont och brunt
har med ask toning i som gor att haret ser matt och askigt ut men ar anda brunt/blont.

Ash ar aska, det ar en matt askgra farg precis som askan som ligger over
hela Europa just nu och forsoker forstora mitt brollop.
Jag forsokte hitta en bra bild men det var lite svart sa jag ska forsoka ta
en bild pa det men det ar en valdigt svar farg att fotografera!


Kommentarer
Postat av: Panda

Hade det funnits sådana färgförpackningar i Sverige så hade jag helt klart färgat håret oftare.



Kram från Panda

2010-04-22 @ 11:04:21
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: Sara

Låter onekligen intressant. :-) Och söta förpackningar med Blythe på (fast jag föredrar Pullips ^_~)

2010-04-22 @ 13:10:34
URL: http://felicia07.blogg.se/
Postat av: Emma

Heii!^^

Jag funderar starkt på att flytta till Japan efter gymnasiet, men problemet är ju att jag är 1,80 och är orolig för kläderstorlekarna i Japan:( Är mycket säker på att det alla kläder i Japan är alleles för små men för säkerhetskull frågar jag dig som bott där så länge. Annars får jag ju mamma skicka kläder till mig från Sverige resten av mitt liv~ <3



Tack på förhand

Suu-chan

2010-04-22 @ 14:01:46
Postat av: Emma

S....slarvfel=_= Vad bra jag stavar idag...

2010-04-22 @ 14:03:16
Postat av: noemii

snygg färgförpackning :)



2010-04-22 @ 18:37:46
URL: http://noemii.blogg.se/
Postat av: KIra

fin förpackning :D

2010-04-22 @ 19:40:30
Postat av: Sabina ❤

Jag skulle också vilja prova att färga håret askfärgat. Synd att den färgen inte finns i Sverige ._.



Såg också att en annan kommenterat angående klädstorlekarna om man är lång. Jag är själv också 1,80 och undrar hur det kommer gå med kläderna. Visserligen brukar jag beställa kläder från asiatiska sidor och de har alltid passat bra, men jag skulle ändå vilja veta. :)

2010-04-22 @ 20:03:28
URL: http://sweetfairyfloss.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej! Ska bli spännande att se när du har färgat håret! Själv är jag lite sugen på lila för tillfället men får se...

Har du kikat nåt på Lovely Cpmplex? Hade vart kul att se vad du tyckte! Vad var det du skrev om Darling wa gaikokujin nu igen? Är det en manga som nu blivit film? Eller finns det en jdrama också? Sugen på att kolla.

Väldigt impad av att du pluggar, tror min japanska är för dålig för det än. Dessutom vet jag inte vad jag vill plugga så om jag kan får det bli jobb så länge. Gud vad jag längtar!

2010-04-22 @ 23:55:01
URL: http://outthewindow.blogg.se/
Postat av: Debbie

Fin hårfärg, har också försökt att få askigt hår ett par gånger, men det slutade med att jag fick silvrigt då istället. XD Har alltid försökt att få ljust askblondt hår då.

Nu börjar det mesta inför resan ordna sig btw, yay!

2010-04-24 @ 14:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0