Förlåt för nästan inga uppdateringar...suck.

Plugg, plugg.
Det tar aldrig slut.
Tur att programmering inte är så svårt utan snarare rätt roligt att
pyssla och klistra med så jag håller med sysselsatt

Negativa är att jag inte har tid att spela mitt nya Pokemon.
Eller fixa det sista på min nya profil så att jag kan blogga ordentligt



MEN!
Vi var idag och tittade på lägenheten och den var sååå fin.
Hela 32 kvadratmeter, ni vet det är nästan två gånger så stort
som vi bor nu på våra 12 kvadrat.

Riktiga trägolv, balkong på 10 kvadrat, garderob, nyrenoverat badrum.
Och billigt, endast runt 4000 kr i månaden vid köp.

Vi har definitivt blivit laddade för att leta lägenhet!



Efteråt gick vi till T.G.I Fridays och åt världens
mest fantastiska middag.
Jag kan säga såhär, friterad mozzarella med grön mögel
ost sås är det mest underbara man kan äta



Sist gick vi på Premium bio (dyrt men man satt som en GUD!)
Och såg nya Subway filmen med John Travolta.
DET var en bra film.


Kommentarer
Postat av: Panda

Din design blev jättebra. Kul att du behöll bakgrunden ^_^



Kram från Panda

2009-09-14 @ 18:11:53
URL: http://lifethatslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0