Nya pentablet! Intuos 4 : D


Jag är supernöjd med min tablet som jag köpte idag!
Inte bara är den kanon att teckna med (och har fått mycket fina, helhjärtade
omdömen från bl a en Harry Potter illustrator) men jag kan ju vinka byebye
till musen! Vad ska jag med den till?


Tyvärr har jag inte alltförmycket tid den här
veckan till att bli nya ritarproffset..
Har så mycket jag måste fixa och dona med så det är sjukt.

Programmering - Prov nästa måndag.
Spel Programmering - Färdigt SpaceInvaders spel.
Maya 3D - Börja bli färdig med 3D karaktarsdesignen.
Photoshop 2D - Gjort färdigt en simpel animering.
Spelplannering - Redo att redovisa sin spel ide för klassen.


Kommentarer
Postat av: Clara

hej där Mimi :)

ledsen att jag inte har svarat ... det gick inte på min mammas dator hehe...

I alla fall...tack för din kommentar på min blogg..

Älskar att läsa din blogg :)

så intressant x3

Men en fråga...

är Hiragana eller Katakana enklast ?

2009-09-07 @ 14:32:27
URL: http://allic181.blogpsot.com
Postat av: Linn

sv : ja precis :P

2009-09-07 @ 17:11:03
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0