Ingen lektion idag!

Idag var vår Maya lärare sjuk, vilket vi fick reda på när
vi kom till skolan vid tio över nio.

Egentligen skickade skolan ut ett mail vid halv 9 men
jag sov som ett barn på tåget att jag inte kände mobilen

Kyou ha yasumi - Idag är jag ledig!

Nu försöker jag förbereda mig för provet imorgon.
Vi har sammanlagt haft 4 prov den här veckan,
lite midterm varning där.

Sist är i alla fall lite japanska prov,
förberedelser för JLPT1 och JLPT2.
Än så länge har min version av plugga bestått av
Coca Cola, lunch med Yuji och Gossip Girl
Som förresten hade säsongs start igår, det
avsnittet ligger på hårddisken och väntar




Jag tycker bara att det är så tråkigt att
hjärnan bara slår av så fort jag tar fram mappen




Kommentarer
Postat av: Panda

Svar: Dem körde aldrig ned kondomen helt över huvudet, mer som en mössa om jag säger så. >_<



Kram från Panda

2009-09-16 @ 09:48:13
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: jilin ^^

gud vad jag är avis på dig!!! du lever i min dröm!!! <3<3<3

men går du i en svensk skola i tokyo då elr? >.<



ne inte jag heller, det är bara en låt som är bra... x3

2009-09-16 @ 15:01:37
URL: http://jilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0