Vad har man för skräp i sin skolväska egentligen..

I Japan är det jättepopulärt att i modetidningar osv visa vad modellerna
har i sina handväskor en helt vanlig dag.

Jag fick lust att göra lite samma men med min skolväska istället.

Eftersom jag alltid är sen har jag 99% av tiden sånna där beiga
påsar till väska istället för min riktiga lila skolväska som
man får... plats med saker i.

Jag har i väskan/påsen:

Plånbok
Ätpinnar
iPod (med fodral)
Nintendo DS väska (med allt elektroniskt)
Tuggummi
Miniroller
Pennskrin
Handlotion
PokeDex (alla Pokemon i bokform)
Busskort
College block
PokeWalker
Mobil

och servetter

Vad har ni i era skolväskor?

Kommentarer
Postat av: Panda

Typ vad en helt vanlig elev hade haft: block, miniräknare/räknare, pennskrin med min pucca-penna xP, solbrillor, nycklar, busskort och filofax, osv.



Kram från Panda

2009-09-14 @ 18:18:36
URL: http://lifethatslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0