Nu har jag ÄNTLIGEN Pokemon HeartGold!

Vi har precis kommit hem från ItoYokado där jag hämtade mitt
förbokade Pokemon HeartGold.
Jag är såå exalterad men har lovat mig själv att lite andra saker
ska bli gjorda först innan jag får sjunka in i min Pokemon värld.

Jag känner dessutom inte att jag bestämt mig för vilken start Pokemon
jag ska välja, jag kör alltid med Fire Pokemon så jag funderar på
om jag ska göra annorlunda den här gången.

Min nya design är dessutom klar!
Så den kommer dyka upp här om ett par timmar : D


Kommentarer
Postat av: Panda

Jag ser faktiskt fram emot att se din design.



Kram från Panda ^_^

2009-09-12 @ 13:38:02
URL: http://lifethatslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0