Godmorgon! Nu åker vi till Nara.





Nu ska vi alldeles strax lämna Kyoto för att åka till Nara
över dagen och turista lite
Eftersom det är Yuji som gör planerna när vi är här
har jag inte riktigt koll på vart vi ska, han ändrar sig mycket.
Men som det ser ut nu så ska vi "förbi" Osaka också
för att träffa hans kompis.

Anledningen till allt detta är att jag är
världens sämsta turist någonsin.
Drar inte Yuji iväg mig så skulle
jag aldrig själv besöka de här platserna

Vi hörs ikväll
Ha det så bra i skola och på jobb

Kommentarer
Postat av: Panda

Byarna i Japan ser lite ut som dem mindre villaområdena i Sverige. Bilden du lade in påminde lite om det villaområde jag bor i, och lite dem husen som man oftast ser i västra Tyskland xP



Kram från Panda

2009-09-21 @ 12:57:01
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: Stina

Hoppas du får det kul :)

2009-09-21 @ 17:37:37
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0