Gårdagen! NU har vi PS3 slim bebisen här hemma : D




Godmorgon!
Igår hade jag en sjukt rolig men stressig dag.
Jag fick en massa gjort som behövde göras, jag och Yuji var också
och hämtade våran bebis på sofmap + köpte lite spel och
sen träffade jag Maria och gänget för lite gammal hederlig karaoke!

Det var superkul!
Jag har verkligen saknat karaoke
Jag hade en rätt random låtlista, sjöng mest en massa nytt jag inte brukar sjunga.
Det är lite kul, blir lite utmaning!

Spelet jag valde blev Heavenly Sword.
Jag ska stänga av Yujis musik och gå och spela det nu
För sen resten av dagen måste jag faktiskt göra skolsaker.


Kommentarer
Postat av: Nemo

Hejhej, länge sen sist? om du minns mig.

2009-09-06 @ 10:44:41
URL: http://michaelandi.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad coolt^^ vi har den som första vertionen av ps3:)

Kra //Hasu

2009-09-06 @ 11:20:51
Postat av: Panda

Karaoke har jag prövat på någon gång men jag är inget bra på det om jag säger så. Guitar Hero är mer min grej xP Jag är mindre tondöv när jag spelar det.



Kram från Panda

2009-09-06 @ 19:08:18
URL: http://lifethatslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0