Fredagen som är körsbäret på min potatismos..

Vår lärare har äntligen somnat och jag är hungrig.
Min morgon började rätt nere i botten av allt med att min bettskena knäcktes av på mitten.
Då satte jag mig ner och grät i ca 3 minuter.

Det måste ju finnas någon slags mätare för hur mycket skit som kan
hända en person inom en viss tidsperiod.

Min måste vara maxed out nu.
För går en till sak fel, då kommer jag nog att bli galen.

En annan kvinna som också hyr i samma magasin som
jag kom fram till mig i forrgår och frågade om jag
också fått en massa mögel i mitt rum.

Det är alltså något som har hänt och det känns "bra".
Det är det som krävs för att försäkringar ska kicka in.



Definitivt en favorit i repris.
Dessa grabbar rockar loss varje söndag i yoyogi koen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0