Dags för nya kollektioner i Shibuya 109!

 

Jag är en sån som älskar Onepieces.
För då behöver man bara ha den på sig.

Nu har ju hela min garderob blivit förstörd så det är
tack och lov att nya höstkollektionerna för GILFY, RE DARK
och BACKS har börjat trilla in nu så jag blir lite glad iaf.

 

 

Den här hoodien fast i svart kärade jag ner mig i sist jag var i 109.

 

 

För den som gärna vill klä sig japanskt så kan jag gladeligen
meddela att det inte är svårt att göra i Sverige alls.
Jag har massor av kläder köpta i Sverige
Skillnaden mellan japanskt mode och svenskt mode är att
i Japan är det mer extremt, mer accessoarer, på med solbrillorna,
Och absolut inget "Jag orkade inte fixa håret idag"

 

 

Definitivt dagens klipp : D !


Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Ja man blir alltid lika sugen på att lägga sig under täcket igen..

2009-09-08 @ 18:52:24
URL: http://theangelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0