Utekväll i Shibuya : D!

Igår var det utekväll som gällde, det var ett bra tag sen jag var ute
sist var Lisses sista kväll i Tokyo för att vara exakt

Men Ida är tillbaka i Japan och det var sjukt kul att se henne, vi hade
jätteroligt hela kvällen som bestod av izakaya, PURE och karaoke på morgonkvisten

Här har vi lite bilder, japanese-style
För inget säger Japan som halvtaskiga mobil bilder warai - skratt



Vi fick fönster rummet på karaoken på 8:e våningen, va säger man
om det här utsikten, det är iiinte illa
Tvärsöver gatan där är nya H&M huset, det är lika högt som karaoke
huset så jag gissar på minst 9 våningar men jag har aldrig varit inne
så jag vet inte säkert, det är en gissning



Shibuya, 6 am, walk of shame.



Det var en toppen kväll som alltid!

Lisse, Pure hälsar så jättemycket

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad coolt att du bor i Tokyo!!! :D

2009-10-11 @ 11:48:35
URL: http://agnnees.devote.se
Postat av: kkusuma

Jag tycker att Skruva den som Beckham är väldigt bra. (A)

2009-10-11 @ 11:48:55
URL: http://pimkusuma.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh izakaya <3 :D

Min vän som pluggat i Tokyo har kommit hem nu, och jag blir bara mer o mer sugen på att dra dit igen. Speciellt när man stöter på otrevliga människor, då längtar jag verkligen tillbaka ^^

Vet dock inte hur jag ska göra, det är mest pengarna som jag oroar mig för, och vad jag ska göra efter utbildningen men ibland känner jag verkligen att jag borde bara åka o inte tänka så mkt på lånet osv ^^

Ska börja med att försöka lära mig hiragana o katakana tecknen iaf, du råkar inte ha några tips på böcker? eller ifall det finns något spel till Psp eller Ds?

Ber om ursäkt för den långa kommentaren.

:)

2009-10-11 @ 12:51:42
URL: http://litenstorplanet.blogg.se/
Postat av: Cassie

hejsan :)



Låter som en jätterolig kväll :). Vi var också ute igår och träffade lite vänner , fikade och pratade bara. men blir så irriterad för jag ska ha en babyshower snart och jag är sån jag vill kunna planera så jag frågade 1 gång till.. och sen sa min kille du borde inte frågat 2 gånger jag bara varför inte det kommer låta desperat för dom.. dom är lite så att dom tycker om att prata bakom ryggen:/ dåligt tycker jag.. vill ju vara kunna planera hehe :P annars hade vi jätte trevligt, älskar att fika det är jättemysigt ^_^



Ingen aning men vet att antalet asiater ökade nog här kring 90 talet skulle jag tro om jag inte har fel:). Nä det är inte de att den är stor men jag blev slagen när jag var 14-17 i skolan ( kan väl kalla det mobbning) hehe och den liksom är lite sne och de är ganska jobbigt för det syns på bilder :/ hehe men jo jag har sett personer med riktigt stora näsor :P och inte är det vackert precis tycker jag väl inte.



Ja, jag hoppas jag bokstavligen skulle nog må väldigt dåligt om jag inte kom ner till samma storlekar igen :/ :P



Åhh jag suger verkligen på matte:| har fått godkänt 1 gång och det var i 8:an sen bara IG är så himla dålig.. jag gillade kemi och allt det dära men tack vare matten så kom jag inte så långt :/.

Jag har ju fått bristningar dom är rätt så svåra att undgå mina dök upp kring v25-v26 och dom sitter på yttre sidan av låren /rumpan och nedre delen av magen MEN dom är väldigt ljusa så man lägger inte märke till dom tack och lov :) är just nu i v29+4 fulla dagar :P hoppas att man inte får mer fula bristningar men asså det är ju svårt det där med cravings för får man inte det man vill ha blir man sur och tjurig hehe :P



usch jo men sådana människor har jag också stött på speciellt dom som är äldre än mig dom vet alltid bäst tycker dom :|. inte jag heller för det är ju samma sak om och om igen, gå från kille till kille varje helg hur kul är de liksom`? hehe



Jag fick hem papperna om svininfluensan igår och både jag och killen är inkallade på vaccination nu denna veckan :) skönt att man har fått de gjort. så jag ska ringa och boka tid imorn :) det är ju inte alla som får det här utan dom kallar först innan alla gravida och deras partner och sen små barn , äldre och sen alla vanliga :P



ååh vad roligt.. vi ska till ikea i slutet av denna månaden :) vi ska köpa lite bebis grejer längtar som sängen och skötbordet och lite annat sött :).. vi skulle gå och handla för det saknas grejer i kylen men det är sånt kasst väder bara regn :( han ligger och sover just nu :P bara jag som är vaken hihi jag tror att vi ska kolla på någon film sen. jag försöker just nu att lära mig photoshop cs4 det är skitsvårt men jag vill ha en sån där jättefin blogg men trodde inte att det skulle vara så här svårt med kodning :P det verkar så enkelt när man ser på andra :)



Kramar



2009-10-11 @ 14:57:29
URL: http://lifeofsweetme.blogg.se/
Postat av: Lisse

Åhhh...!!! Pure du och jag.. LOVE!

2009-10-11 @ 14:57:58
URL: http://lise-lott-blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0