Tillbaka från Tokyo guide runda.. helt slut!

otsuskaresan - tack för senast!

Jag är tillbaka!
Min vän Filip är nu i Kyoto och min 2 dagar intensiva Tokyo
visning är slut och det är jag med.
Jag är såå trött men det har varit såå roligt!

Igår när vi åkte till Tokyo Tower så lyste det rosa.
Det gör den egentligen inte, utan att det var rosa är just nu
en kampanj mot bröstcancer och nedanför stod en lastbil
där man kunde göra mammmografi

Det var riktigt ballt, jag har bara sett den lysa vanligt vitt ljus.



På tredjevåningen i Tokyo Tower hade dom en special
utställning för Guiness Rekord bok.
Och på den enda punkten jag kunde se Sverige hade dom
gjort ett rätt vanligt, men kom igen, typo på tangentbordet.
S och A sitter ju bredvid varandra, men man kan väl proof-läsa
om det är för en utställning...

Middga igår blev japanskt izakaya style och sen lite
Sake och småätande i Shinjuku


Kommentarer
Postat av: sandra - one page a day keeps the thoughts away

åååh japan..



Verkar så mäktigt.

2009-10-02 @ 10:26:10
URL: http://sandraaguiluz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0