Som ny vuxengeneration väljer jag SKYPE : )


Vi har suttit nu och pysslat med Skype, eller rättare sagt kollat
igenom alla telefoner och liknande som finns att köpa
Vi kommer nämligen inte att skaffa hemtelefon alls, utan använda
Skype för det istället, dags att bryta världstraditionerna, hihi
Det finns egentligen ingen poäng i att ha en "landline" telefon
nu när ip-telefoni finns tillgängligt för inga pengar alls nästan.
*skype propagandar all over the place*

denwa shite - ring

Ikväll blir det nabe till middag, nabe är det bästa som finns
Och vi bryr oss inte om att det inte riktigt än har blivit nabe
säsong för det är kallt ute = nabe dags.

Det kommer bilder på vad sjutton det är sen

Kommentarer
Postat av: Panda

Haha! Jag tvingade min älskling till att skaffa Skype för att det skulle vara bättre signal och bättre ljud men icke: istället blev det värre än Windows Live Messenger T__T. Jag är dessutom aldrig online på Skype så det var mest slöseri med tid för hans del.



Skulle ju däremot varit ganska bra om hela familjen kunde haft Skype istället för den skittradiga hemtelefonen som ingen använder längre T__T.



Sv: Om folk vill veta mer om min relation med min pojkvän så får dem fråga. Jag ogillar att öppna up mig helt för vilt främmande människor.



Kram från Panda

2009-10-13 @ 09:59:07
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: Cassie

Hejsan Cassie här:)



allt bra med dig?

ville bara säga att jag har en ny blogg min andra blev det något knasigt med så jag fick gör en ny :) gjort något trevligt i helgen? Kram cassie

2009-10-13 @ 14:24:04
URL: http://cutiiepiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0