Picnic i sängen : D

nomisugi chui - försiktig så du inte dricker för mycket



Just nu har jag och Yuji lite halvbakis (men mest trötta!) hot cake picnic i sängen.
Igår hade jag en jättekul kväll med först middag med Maria och company,
sen blev det karaoke i Shibuya och sist mötte jag upp Yuji på Harlem Club där
han hade varit ett par timmar med sina kompisar.

Det var sjukt kul men man börjar verkligen bli för gammal för hela
natten klubbande, när vi hade ätit halva menyn på McDonald's runt
fem snåret på morgon var vi så trötta att vi var rädda att vi skulle
hamna ända borta i Yokohama om vi satt ner på tåget.

Hade det hänt hade jag börjat gråta!
Idag har vi en del att pyssla med, här hemma har jag tvättat sängkläder, plockat undan,
räddat tvättmaskinen från att drunkna då jag lastat i för mycket, lagat lite mat.. det är så skönt med söndag!

Vad ska ni göra idag?

Vill också tipsa om den bästa bloggen någonsin.
Hittade den såhär på morgonkvisten och skrattar så jag gråter
Att leva med en slashas

Kommentarer
Postat av: Linda

FETT NICE BLOGG JAG ÄLSKAR DIN JAPANSKA DESIGN! Tack för förra komentaren! :) <3

2009-10-25 @ 11:13:25
URL: http://lindamakriss.blogg.se/
Postat av: Panda

Låter jättemysigt med picnic i sängen ^_^.



Det är ganska kul ibland att göra normala hushållssysslor. Senast igår så tvättade jag. Det är ganska skönt att kunna sysselsätta händerna med något som är så lätt



Kram från Pand

2009-10-25 @ 12:10:57
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: Panda

Låter jättemysigt med picnic i sängen ^_^.



Det är ganska kul ibland att göra normala hushållssysslor. Senast igår så tvättade jag. Det är ganska skönt att kunna sysselsätta händerna med något som är så lätt



Kram från Panda

2009-10-25 @ 12:11:00
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: anna

sv: Jo precis, ska lägga in hela artikeln på bloggen nu. Hemskt iallafall :/

2009-10-25 @ 23:00:57
URL: http://asgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0