My Wedding Binder


Det är ju ett tag tills vi ska ha ceremoni men jag brukar klistra och pyssla med
min Wedding Binder i alla fall, ju mer tid man har desto bättre uppfattning om
vad för bröllop man vill ha får man eller hur!

Vi var ju i Ginza på Tiffany nere i inlägget om min dag i video form och fixade
med ringar och förlovningsringar så det är i alla fall klart
Nu måste jag bara vänta spänt på att jag får min ring också.

Som bröllopsring får jag en Tiffany Setting 3.4 karat som på bilden ovan
Den är så vacker att jag kommer behöva göra manikyr till en veckoaktivitet

Idag är jag hemma från skolan och funderar på om jag ska gå ner till
kliniken och göra ett Svinis test.




För er som fetdiggar G-Dragons Heartbreaker.
Den här engelska covern tycker jag är asbra.

Sångaren ger gratis download här.






Kommentarer
Postat av: Hippiemamman

ÅÅh, vilken vacker ring!!!

Själv har jag en liknande, fast med mycket mindre sten (0,20). Men jag älskar vitguld. Så vackert! I den andra ringen har jag tre små safirer och två små diamanter på rad.



Grattis till förlovningen föresten!



Åsså lite frågor:

- Hur länge har ni varit tillsammans?

- Planerar ni att bo i Japan resten av livet?

- I Japan - brukar man börja planerat bröllopet direkt, eller kan man som i Sverige vänta några år från förlovningen (eller inte gifta sig alls trots förlovning)?

- Har ni funderat på något särskilt mål för en bröllopsresa?



Själv firar jag treårig bröllopsdag i februari. :-)

2009-10-30 @ 08:52:52
URL: http://www.hippiemamman.wordpress.com
Postat av: Olivia

Covern var ju typ bättre! ;O

2009-10-30 @ 09:04:05
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: Hippiemamman

Åh, platina är ju ännu finare! Det skulle jag gärna ha med, men det var lite för dyrt. :-) Jepp, jag har stenar i båda ringarna, fem små inneslutna i den ena och en större som sticker upp i den andra. Ringarna är 4mm breda vardera så de passar bra ihop.



Egypten, ja, det funderade vi på också! :-) Skulle vara häftigt att åka dit. Vi funderade även på Skottland, Island osv., men till slut blev det en weekend i London eftersom vi hade lite skral ekonomi (studenter) samt att jag var gravid och mådde lite illa och sådär. Men det blev jättemysigt.



Tycker att det är jättespännande att läsa din blogg och se på alla skillnader och likheter med hur det är att leva i Japan.



Ha det bra!

2009-10-30 @ 10:27:47
URL: http://www.hippiemamman.wordpress.com
Postat av: Panda

Svar: Haha! Hund skulle jag aldrig klara >_<. Men det hade varit kul att bryta trenden. Det gör jag ganska ofta. Istället för dem bruna nyanserna på kläderna blir det en massa färg istället XP



kram från Panda.



Ps. Jag hoppas för din skulle att du inte har H1N1. DS.

2009-10-30 @ 11:00:58
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: Maria

Han är ju grym den där snubben! :)



Din Wedding Binder ser ju SÅ mysig ut! Längtar till den dagen jag kan göra min egen (om den dagen nu kommer...)

2009-10-30 @ 12:41:19
URL: http://makitty87.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja, men gud! Inte gör det något. Är så otroligt glad för din skulle. Blir ju nästan lite känslosam av att bara tänka på det.

Jag vet, silly me!



Gör du inte?! Jag tror du fick en mindre kvinnlig kromosom mindre än oss andra flickor!! Nejdå! Smaken är ju som baken när det kommer till utseende.

Själv älskar jag hennes ögon mest, sensuella & sexiga ögon. Hennes ögon är min defination av kvinnliga ögon! ^^



Måste säga att det ser för himla roligt ut att göra som en scarpbook av bröllopsgrejer. Jag själv är också förlovad. ^^



Puss

2009-10-30 @ 15:20:47
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Cookie

sv:Jaha okej. Men glöm det med designen då^^

jag ska kolla längre bak om jag hittar mer deco. Gud vilken vacker ring!<3

2009-10-30 @ 16:41:50
URL: http://popkakans.blogg.se/
Postat av: emilie

Grattis älskade kusin!

I love it! ^^

2009-10-30 @ 20:49:30
URL: http://puxxx.blogg.se/
Postat av: M

Stort grattis! Tiffany Setting med en 3,4 är ju helt smashing! Tror att det kan vara svårt för många att förstå hur stort, t.o.m. enormt stort i USA som ju ändå är vigselringarnas förlovade land, det är hehe. Vilken ring och vilken man du har/kommer ha! ;)



Stort grattis än en gång! Please keep us up to date med bröllopsplaneringen och Nintendo DS-spelandet (seriöst, hehe).

2009-10-31 @ 14:32:53
Postat av: Cia Mandelfina

Sagolikt vacker ring - funderar på en tur till Japan med familjen. Din blogg är bättre än många reseskildringar. Och känner mer än nånsin: MåSTE dit!

2009-11-02 @ 17:01:36
Postat av: hanna

ja ni ska gifta er! GRATTIS!!! gud så roligt!:D hur länge har ni varit tillsammans egentligen? =)

2009-12-16 @ 20:27:18
URL: http://frson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0