Little Big Planet jakt!


Jag sitter på nätet och letar upp "Little Big Planet" som jag
vill ha till våran bebis PS3 slim vi har här hemma
Jag blev ju dels rekommenderad det när jag frågade om
tips för lite titlar men sen såg jag också en review om spelet
på youtube av min absoluta favorit reviewer PFG.
Spelet är det sötaste jag sett på länge!



Men eftersom jag vill ha spelet på engelska
bestämde jag mig för att köpa det begagnat.
Jag brukar göra det när jag hittar småkillar eller tjejer som
vill sälja av sina spel för att t ex köpa en ny konsoll eller
så, för att hjälpa dom få lite extra pengar, 250 kr är rätt
mycket kash när man inte ens får studiebidraget än
Annars är jag mest för helt nya spel pga slitage och annat.

Kommentarer
Postat av: Panda

Svar: Tack för din kommentar. Jag vet att det inte är så att man kan minnas något när man svimmar. Jag tycker bara det är läskigt att jag var borta så liten stund och ändå kändes det som en halv evighet, som att sova riktigt djupt.



Min pojkvän kommer till jul, den 18:e december för att vara mer exakt faktiskt. Jag ska egentligen inte skriva för mycket om det men eftersom du frågar personligen så kan jag inte låta bli att svara på din kommentar: Jag och min pojkvän har aldrig träffats förut utan vi träffades över nätet. Det är rätt så roligt eftersom allt var en liten slump. Förhoppningsvis så lär jag känna honom lite bättre när han kommer hit. Han är ganska hemlighetsfull av sig. :D



Kram från Panda

2009-10-07 @ 18:54:26
URL: http://lifethatslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0