Kylskåp och Sayonara Pure.

Imorgon kommer kylskåpet!
Så just nu ser det ut som tredje världskriget här hemma och det kliar
i fingrarna på båda av oss, vi gillar det inte alls!



Jag har också fått ett mail från PURE angående lördag, alltså imorgons, Halloween event som är
det största i Shibuya och fått redo på att det även är PUREs Sayonara party maji? (egentligen barnsligare stavning) - seriöst?
Sayonara på japanska betyder hejdå men är ett väldigt starkt hejdå, i stort sett ett
"sista gången vi ses" hejdå.

Club Pure i Shibuya stänger alltså och har imorgon sin sista kväll eee
Yuji säger att så länge jag inte plussar för svininfluensan imorgon så får jag gå ut fast jag är sjuk.
Det känns så sorgligt.. alla minnen.. jag träffade ju t om Yuji på PURE!

Utan PURE hade jag aldrig haft honom eller många utav mina underbara vänner och
fantastiska minnen.. och skumma bilder på min mobil som jag aldrig vet vad dom kommer ifrån, hihi.

ps: om det här är svininfluensan som jag har, så kan ni vara lugna
det är då den mesigaste flunsan jag någonsin haft så nu får världen ta och chilla lite.






Kommentarer
Postat av: becka

Hemskt att de stänger!

Du har inte några bilder så man kan se hur uteställerna i japan ser ut =)

2009-10-30 @ 18:12:10
URL: http://gepzy.livejournal.com/
Postat av: Anonym

Det är väl en bara nån såndär klubb?

Eller äre såndär ställe man tar purikura? =S

Aldrig att purikura ska tas bort! XD

2009-10-30 @ 21:07:22
Postat av: Kitten

Grattis till förlovningen! Thats a huge chunky ring you got there me like alot!

första gången ja såg en feeeting på nåns finger (diamant) på riktigt förutom på en kändis va på en kvinna som intervjuade mig, den va som en ärta! mmm väntar bara på att min älskling ska pop the question..whenever that will happen haha. Hur gick det till förresten??

2009-10-31 @ 03:04:07
URL: http://kitten2tiger.blogspot.com
Postat av: Nz

Tack! (: Snygg design på bloggen, gillar den!♥

2009-10-31 @ 16:02:34
URL: http://totalnobody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0