Karamel tuggummi, Meiji - helt fantastiskt.

What!?




Det har kommit nytt tuggummi från Meiji, ett med jordgubbe och grejjjer
och sen ett med karamel som jag grabbade tag i idag i morgon rushen.

Det var det mest fantastiska jag någonsin tuggat på
Det smakade ren karamel, med en karamelstav i mitten som bidrog
med karamelig smak istället för att smula sönder tuggummit
Jag tuggade upp hela paketet inom loppet av en timme, kunde inte
låta bli och mata in en ny i munnen tills jag fick ont i käken

Helt otroligt, imorgon kommer jag prova jordgubb!



Helt sjukt gott.

Till det här passar bara en av de populäraste svenska låtarna i Japan.
Den enda låten med svensk text man kan sjunga i karaoke:


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh , ser gott ut

2009-10-19 @ 17:46:12
Postat av: Helena

Låten lol är en låt jag inte vill höra mellan 7-9 på morgonen iaf

2009-10-19 @ 18:27:49
Postat av: Anonym

Vilken gullig låt ^_^. Hade jag varit lite mer för discoaktig musik så hade jag säkert gillar endast låten men musikvideon till den är ju bara för jävla gullig. Jag älskar anime!!! >_<



Kram från Panda

2009-10-19 @ 18:53:58
Postat av: becka

nwaa... gulligaste jag sett på länge!

finns de låtar på svenska i japan? O.o

2009-10-19 @ 18:55:52
URL: http://gepzy.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0