Joakims fodelsedags paaarty : D

omedetou - grattis




Jag har talmodigt vantat pa bilder pa Facebook fran tisdags kvallen
da vi var ute ett helt gang fran min forra sprakskola och firade Joakim
som nu seriost kommit in i 20 svangen och fyllt 21.
Det ar nu det borjar, man orkar inte ga ut en fredag, vaknar pa tok for
tidigt pa morgonen, kanner att man behover ata minst ett ordentligt mal
per dag istallet for gardagens chips med dip.. man ar inte 18 lange.

Vi akte ett helt gang pa 13 pers till Asakusa och gick pa Yakiniku som
ocksa kallas for Korean BBQ och ar precis vad det later som, BBQ.
Fast pa asiatiskt vis (sma kottbitar, ingen BBQ sas).
Man grillar sjalv i mitten av bordet och far aven gronsaker och lite sant till.
Oftast ar det tabehoudai som betyder allt du kan ata och vi korde stenhart
pa bode tabehoudai (all you can eat) och nomihoudai (all you can drink).
Tre timmar kostade ca 3 000 yen per person.
Det var sjukt trevligt och KUL att traffa alla igen, det var over ett halvar sen
jag slutade pa GEOS Kudan.



Efterat drog vi vidare till Karaoke, jag och Mattias drog oss hem med
sista taget som gick runt 12 fran Asakusa eftersom det ar skola klockan
8 och sen det dar 20+ syndromet jag namnde men resten korde freetime
vilket betyder karaoke och nomihoudai (all you can drink) till 5 pa morgonen.

Det var en otroligt rolig och lyckad kvall!

Kommentarer
Postat av: Clara

verkade jätte roligt ^^

2009-10-22 @ 07:38:05
URL: http://kura.blogg.se/
Postat av: Cassie

Hej vännen :)

ni ser ut att ha väldigt roligt:)



Okej nu har jag äntligen hittat ett namn jag vill stå fast med. bytte ju till cutiiepiiie.blogg.se men de va bara tillfälling denna är den jag ska ha hela tiden nu framöver hehe.



hoppas att allt är bra med dig? :) ska ni hitta på något roligt till helgen?

Kramar Cassie :)

2009-10-22 @ 09:54:29
URL: http://mamaliciiious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0