Harvest Moon beroende



Jag har spelat Harvest Moon seriöst hela veckan nu.
Äntligen har tumkrampen börjar släppa också, jag plockar runt
150 - 200 crops per "dag" i spelet.. det är många knapptryckningar.

Efter ca 5 timmar spelande idag i skolan så blinkade batteriet rött
när jag för en gång skull INTE har laddare med mig så jag fick lite
panik, har börjat tröttna seriöst på batteritiden på DS:et och funderar
på att byta ut originalbatteriet.

Men då tänkte jag lite med huvudet istället för rumpan och drog ner
på ljusstyrkan på displayerna och POOOF så räckte batteriet i två timmar till!

Någon mer som spelar Harvest Moon DS Cute?

Kommentarer
Postat av: becka

Svar: Hahaha... ja, det är bara att hoppas!men om affärerna börjar likna dom i japan, så kan de i alla fall ha snygga kläder! >.<

2009-10-15 @ 16:46:28
URL: http://gepzy.livejournal.com/
Postat av: Sabina

Sv. Ja, jag gör allt för att få tiden att gå. Det känns så jobbigt att vänta haha xD. Fast jag fattar ju att jag måste bli klar med skolan och allt sådant här först ._. Så än så länge får jag nöja mig med mina dagdrömmar^^ Men jag ska definitivt till Japan så fort jag kan :)

2009-10-15 @ 19:35:17
URL: http://sweetfairyfloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0