Grillad kyyyckling!

Ohayou (katakana) - Godmorgon




Idag trallade vi över till Ueno som ligger på samma linje vi bor på
för att jag så gärna vill äta grillad kyckling till middag.
Grillad kyckling är svårt att få tag på men i Ueno kom jag ihåg
att jag för ett år sen såg att dom sålde kycklinga, ICA style

Så passade vi också på att äta Taiyaki i det lilla kända ståndet
där Taiyakin är riktigt mjuk och tuggig och finns i bl a mango och choklad smak

Det var sådär jobbigt gott, hihi!



Nu håller Yuji på och göra sallad så jag ger honom plats
i köket medan yoghurten rinner av sig vätska (jag gör tsatsiki)

Jag dricker också den nya HelloKitty Milk Tea Karamel och den
är sjuuukt god, hoppas verkligen att den är här för att stanna!
Jag brukar alltid bli kär i sånt som bara är tillfälligt

Kommentarer
Postat av: Maria

Oh, du har nya, rosa på dig eller hur? Sitter den bra? :D

2009-10-18 @ 12:09:52
URL: http://makitty87.blogg.se/
Postat av: Anonym

gutt med grillat kyckling

2009-10-18 @ 14:37:37
Postat av: Panda

Det ser jättesmarrigt ut ^^



Svar: För det första så har jag inte råd med den kappan. Och jag håller med dig, det svenska vintervädret är inte så roligt om man vill ha en fin kappa. Om det är en ullkappa så luktar man som ett blött får efter tio minuter i regnet. Trust me, min syster har en ullkappa. Den är jättefin ända tills den blir blöt för då försvinner den fina bilden av den äckliga "blött-får-lukten".



Kram från Panda

2009-10-19 @ 09:34:14
URL: http://lifethatslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0