Fångat Shiny Shaymin!



Jag är så trött och imorgon är det dags för skola igen.
Känns overkligt eftersom vi är lediga hela tiden

Det blev en Malm möbel igår på IKEA, inte min direkta
favorit, alldeles för typisk IKEA möbel men färgen var
väldigt fin plus att vi gillar de sängar som matchar
Jag åt även tre varmkorvar och vi tajmade perfekt med
att våran ost tog slut så nu har vi en ny!
Byrån kommer nästa helg med IKEA bil

Igår lyckades jag också fånga en Shiny Shaymin via Pokemon
eventet som Nintendo håller överallt förutom Japan just nu.
Det är en sannorlikhet på ca 1 av 8 100 att man får en Shiny
Det tog mig ca 3 - 4 timmar av Soft Reset (stänga av och på spelet
utan att stänga av strömmen på gameboyen) sen fanns han där!

Att jag fick en timid nature var naaajs.
Dubbel tur!


Kommentarer
Postat av: Meroigo

WHOAH! Najs dedikering där med shiny! Rediga lottoskillz du har! :D

2009-10-04 @ 13:14:39
URL: http://meroigo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0