En kväll med Yuji

Ibland kan jag få frågan hur det är att bo och vara tillsammans med en Japan.
Ja, det vet jag inte riktigt men jag kan berätta hur det är att vara med en Yuji.
Det är en väldigt speciell art som ofta kan vara otroligt underhållande warai - skratt

Såhär lät det här hemma ikväll när jag hämtat Yuji efter att han varit
ute med jobbarkompisar i Yokohama och är lite rund om fötterna.

Yuji sjunger i duschen: I'm gonna fiind her and kiiss her and maaarry her and
have baabies. And then get loans.
Mimi: Loans...?
Yuji: Yeah it's true.. you buy stuff and then you get loans.

Positiv syn han har på det hela, hehe.



Yuji efter duschen när jag har en handduk på huvudet
Yuji: ... MIMI!
Yuji: Mimi, you look like a bulgarian!
Yuji: You look like a bulgarian or like a Ukranian
with your white face and that thing on your head!
Yuji: ... YODDLE! (joddla)
Mimi: ...

Tydligen så kan vi alla europeer joddla på befallning.. vad säger ni?



Man behöver ha någon lika knäpp som en själv



Kommentarer
Postat av: Cassie

hehe aww vad gulligt :P låter som att ni har det väldigt roligt tillsammans ^_^



allt bra med dig annars?

Kram

2009-10-09 @ 20:39:51
URL: http://lifeofsweetme.blogg.se/
Postat av: Dina

ååwh så gulligt :3

2009-10-09 @ 21:02:32
URL: http://jrockzombie.blogg.se/
Postat av: Cassie

hej hej ;)



ja de kinesiska kommer att bli väldigt vackert :) ser fram emot det :). jo jag vet, dom har inte riktigt varit rätt för en.. men dom säger ju man måste pussa många fula grodor till man får sin prins ;)



precis samma här.. när vi inte bodde tillsammans så var jag lika rastlös ville vara hos honom hela tiden ,gick omkring och hoppades på att han skulle be mig flytta in hihi och till slut gjorde han ju de tur :) då blev jag överlycklig ju hehe. gillar inte riktigt att vara för mig själv tycker det är mycket mysigare när man är två ^_^



haha aww jasså :P hon kanske har fått greker på huvudet då :P Här i Malmö har vi till 80% bara araber :| hmm och 10% svenskar resten är mixade blandningar hehe.. vi har ganska många Kineser men väldigt få japaner.. Nä tack och lov för de.. vissa har ju såna gigantiska näsor eller andra saker som utmärker ansiktet.. jag har rätt stora ögon själv men de syns inte så bra på bild :P men jag har liiite komplex för min näsa eftersom att den är bruten så de syns lite om man ser mig fram ifrån men de är väl sånt man får leva med det är ju piss dyrt att operera sig här i sverige :| kostar mellan 24.000 och upp mot 50.000 kr det är helt sjukt tycker jag. ja min mamma har grön/blå/gul/bruna ögon så fint och blond/rött hår hehe men de fick inte jag :P jag fick mörkbrunt hår och brun/gula ögon hehe :P



åh jag hoppas verkligen de jag hade XS/S i klädstorlekar innan jag blev gravid och jag ska verkligen kämpa för att få tillbaka min kropp . jag har aldrig varit mullig eller tjock så de är lite påfrestande men det är ju för bebisens skull så man får tänka så med men det är inte så lätt :P alla gravida upplever detta mer eller mindre :/ :)



mjo de kan jag förstå.. jag är ju ingen bra när de kommer till skola.. det enda jag var bra på v ar musik, bild och språk/sv.. allt annat var jag kass i.. så visst de blir man deppig av när andra är som genier hehe :D.



förstår inte de heller jag är den enda av alla mina vänner som tänker på barn och att gifta sig osv alla andra vill bara festa och leva på sprit osv.. men jag vet inte jag vill ha ett familjeliv har nog alltid velat ha det på någon nivå :)



i helgen.. aah idag var vi ute och åt tillsammans på en jättemysig restaurang :) men hans mamma.. imorn ska vi hem en sväng till min mamma har fått papper om vaccination mot svininfluensan som jag ska fylla i:) sen gå en runda , funderar på om jag ska baka i helgen tycker att det är så fruktansvärt kul.. och på söndag bara vila och kolla på film tillsammans :)



aww han kommer nog hem snart, vet hur det känns jag blir tokig när min man är borta för länge jag blir sällskaps sjuk :P hehe vad ska ni hitta på i helgen då :) ? Kramar ^_^



2009-10-09 @ 21:20:14
URL: http://lifeofsweetme.blogg.se/
Postat av: Lisse

HAHA!! Änn en gång säger jag det, du har ju hittat rätt! :D..

Puss älskar dig! :D

2009-10-10 @ 17:00:58
URL: http://lise-lott-blogspot.com
Postat av: elinore

fyTUSAN va gullig han verkar va!

2010-09-22 @ 17:54:40
URL: http://elinoreh.blogg.se/
Postat av: Patricia

Haha han låter rolig som fan xD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0