Sayonara PURE

Don't make me get buck in here.
Shorty drop it to the ground like she aint got manners.



Vi har precis kommit hem från Pure där vi kramat Cedric, Blake och alla tack och
önskat dom en sjuhelsikes kväll ikväll!
Kön till Pure gick upp för trappen och ut ända längs gatan innan klockan ens slagit
11 så det blir nog ordentligt drag där inne nu deras sista kväll.



Vi smet in innan dom öppnat och gick runt lite sentimentala sådär.
Det var precis där kepsmannen står som Yuji stod när jag träffade honom första
gången, men då var det mörkt och mycket mer magiskt än vad det var idag, hehe.



Världens bästa klubb.



Kommentarer
Postat av: Lisse

Usch jag blir alldeles sentimental, nej de maste komma tillbaka. usch usch usch, som du sa..varldens basta club. alla minnen!

Pure du o jag det ar ju Tokyo in its best! =)

2009-11-01 @ 10:19:53
Postat av: Chirude

Okej, jag är noobig på designer, men jag skulle vilja ändra min design så att den stora rutan där inläggen hamnar är vit, just nu är min grå, men jag vet inte hur man gör >.< skulle du kunna hjälpa mig ?

2009-11-03 @ 23:44:29
URL: http://ttapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0