GODERMORGON



Jag är något sjukt genki idag!
Yuji väckte mig med ett glas cola zero (tur att man inte har barn som
man ska vara föredömme för, haha) och jag studsade ur sängen med
bananen som följde med Coca Colan
Man vet att man har hittat sin soulmate när han väcker en med Coca Cola
en tisdags morgon, ifall det är någon som undrar över det
Idag är det dessutom kallt så jag har både tjocktröja och jacka.

Jag glömde mina glasögon hemma och det var inte så smart, utan dom
ser jag nämligen inte TV monitorerna trots att dom är på säkert 35 - 40 tum.
Så jag har norpat min programmeringslärares glasögon.
Dom är stora och runda och jag ser jättenördig ut




Eftersom Caramelldansen var rätt uppskattad så tänkte jag bjuda på
"syrran" till den, en annan som också blivit populär i Japan och finns på
samma hysteriska CD som Caramelldansen (ja, det finns en skiva).

rsta gången jag såg den här så stirrade jag orörlig i 5 minuter.
Original videon som gick runt när jag såg den (ett par år sen) var i flash
vilket betyder att den spelade på loop = slutar inte förrän man stänger fönstret.

jag varnade er och ber om ursäkt.

Kommentarer
Postat av: Cassie

Hejsan :)



ja asså hela kodningen blev förstörd och även om jag började med en ny orginel kodning så funkade de inte heller men jag ska ha den här bloggen tills jag hittar ett namn som har en bättre mening till mig :P hehe .



aah de var ju lite irriterande eftesom att jag hade rätt mycket besökare så va man tvungen att börja om igen kändes lite små surt hehe.. och sen alla inlägg ifrån den andra bloggen suck asså inte kul :P.



igår va vi på bio och såg filmen ( Upp ) den animerade faktiskt helt ok film :). sen i söndags så bakade jag cupcakes med grön glasyr :P.



vad har ni hittat på :)



kramar



2009-10-20 @ 06:17:44
URL: http://cutiiepiiie.blogg.se/
Postat av: moath

sv: Ja, det är verkligen skönt när man har fått det överstökat! :)

2009-10-20 @ 07:47:34
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: tvillingmamman

jaa gud det är alldeles underbart med två pojkar, (men i vissa fall, när man är riktit riktigt trött, irriterad och båda skriker, så hade de varit skönt med en) haha.



Jag fick lite av en chock när jag fick reda på det, jag och min sambo var på ultra ljudet, och så säger sköterskan "jaa såhär ser det ut när det är två"

Min tanke var "jaha, men visa oss vårat ultraljud nu istället" :D haha. Men de var kul!

2009-10-20 @ 08:21:12
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: becka

Svar:

Haha.. jo att japaner är youtube (pryl) nördar har jag hört innan :P



Jasså, jag hade ju gissat på att det skulle vara dyrare än Stockholm (inte för jag har varit där någon gång, men ändå).

Jo, har sett bilder på hus som var jättesmala bara för att de skulle få plast fler >.<

2009-10-20 @ 10:41:21
URL: http://gepzy.livejournal.com/
Postat av: Miu

damn cute layout !!!!

2009-10-20 @ 15:13:04
URL: http://miustar.blogg.se/
Postat av: Panda

Jag blev sktikär i den videon, inte just videon men tjejen som snurrar purjolöken hela tiden.



Gulligt av Yuji att väcka dig med cola. Jag hade nog aldrig kunnat sätta i mig ett glas cola på morgonen. Druvsocker hade nog funkat bättre.



Kram från Panda

2009-10-20 @ 16:23:07
URL: http://lifethatslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0