Två kanon dagar med Maria!


Igår och idag har jag och Maria sprungit i Shibuya och använt upp en massa pengar!
Och till våran stooora förtjustning så har nya H&M huset i
Shibuya öppnat underkläders avdelning
Det känns som en helt ny värld, tänk att inte behöva be föräldrar skicka
eller passa på att köpa på sig ett helt lager underkläder varje gång man är i Sverige.

Japanska underkläder fungerar inte, brösten blir som spetsiga pyramider från
JÄTTEkuddarna och med all spets och skräp gör att dom mer påminner om cupcakes



Vi käkade även middag på Watami som jag verkligen varit sugen på och
drack en massa spännande, mumsiga fruktdrinkar så att vi fnittrade oss
igenom hela Shibuya 109 när vi shoppade

Eftersom vi har så dåligt ljus i lägenheten så kommer det bilder på min
shopping imorgon när dagsljus lyser upp våra 12 kvadratmeter!





Vi var idag sen jag och Yuji och såg på Final Destination
i 3D här i närheten (som var askul, 3D på bio var imponerande!)
Och fick då se trailern för Avatar, The Movie.
Fy fan va ballt, ett spel som blir en film, jag har aldrig sett att en
sånhär typ av film gjorts förut, jag är så spänd!
Tyvärr kommer den inte tills oss förrän i december.

Jag har sett på intervjun med skapare till Avatar och kommer
definitivt att köpa spelet när det kommer ut.
Det är riktigt inspirerande att se speldesigners prata om
sina spel i färdigt skick, om processen, det lyser om dom fast
dom försöker att inte verka för hispiga.

Undrar om den iden man har pulat på i så många år
har vad som krävs sen när man själv får chansen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt det lät vill också till japan!!!!

orkar inte vänta i 100 år

2009-10-17 @ 23:41:40
Postat av: Maria

Äntligen är underkläders-bilden uppe :D

GUD vad överlyckilg jag blev när vi var där.

Woho! Mer H&M-underkläder åt folket!

2009-10-18 @ 10:00:41
URL: http://makitty87.blogg.se/
Postat av: Ma

Man blir ju hungrig av att läsa din blogg!!! Skit jag blir sugen på all mat du lagt upp!!! Jammy :D

2009-10-18 @ 21:19:02
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0