Blää blää Maya



Jag sitter och pillar på läxan vi har tills imorgon
Vi har i Maya jobbat i två veckor med att animera men förra veckan tappade
jag min älskade USB minne , Yubi, så jag förlorade då mina scener till Maya
Så ja.. då är det bara å göra om det från början.
Ugh, jag är inte alls någe sugen på Maya just nu

Jag är så fruktansvärt lat att jag tvingar MEL att göra allt åt mig, t om byta namn
på mina joints och lager och annat krussidull
När man väl lärt sig att få datorn att lyda en istället för tvärtom.. då gör man ingenting själv längre

Jag har förövrigt konstigt ont i halsen så det blir nog mask i skolan imorgon




Det är inte lätt att träffa storebrorsorna alla gånger!
Hahaha xD !





Kommentarer
Postat av: Tii

Hellu Mimmi! :)

Vi har ju lov i Sverige just nu. Annars hade jag varit på samma humör som dej. Orka göra läxor liksom. ._. Anou....Vartifrån får du alla söta gifs? xD



Ya ne!

// Tiiwh

2009-10-27 @ 17:35:31
URL: http://tichipuff.blogg.se/
Postat av: Alicia

Heii fin blogg! :)

Coolt att du e i Japan ^^

2009-10-27 @ 19:46:57
URL: http://xrocku.blogg.se/
Postat av: Debbie E.

Oj, har ni redan börjat med joints och skelett? O_O Men du gick första året? Kommer ni fördjupa er mer på modellering senare då?

Tråkigt att du är sjuk! Hoppas att du mår bättre snart. :3

/Debbie

2009-10-28 @ 19:46:39
Postat av: hanna

en fråga. bär japaner munskydd ofta för att det är mode eller för att dom känner sig lite sjuka?



(jag har kommenterat dig ganska mycket nu. beror på att jag älskar din blogg men har inte läst den på länge så nu läser jag in alla månaders inlägg jag missat XD )

2009-12-16 @ 20:24:32
URL: http://frson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0